Online webinář – Specifika účtování tržeb v e-shopu
URČENO
Účetním, asistentům daňových poradců a auditorů a pro pracovníky finančních oddělení odpovědné za zpracování DPH agendy a nastavení procesů v případě změn v DPH. Doporučujeme jako předpřípravu na zkoušky daňových poradců a auditorů.
CÍL
Seminář vás provede DPH pravidly platnými pro prodej zboží formou e-shopu a zaměří se na možná úskalí. Těžištěm pak budou významné změny, které se v průběhu roku 2021 pro tuto oblast chystají. Významně se snižuje limit pro registraci v zemi zákazníka, tedy zboží bude častěji podléhat DPH cílové země. Prodejci budou moct využít zvláštní režim jednoho správního místa pro celou EU. To sice znamená jednorázové přenastavení odvodu DPH, do budoucna však přinese zjednodušení.
V části věnované účetnictví se zaměříme na okamžik uskutečnění účetního případu a vykázání tržeb. Dále se podíváme, jak vykázat právo zákazníka na vrácení zboží.
OBSAHOVÁ NÁPLŇ
- Okamžik uskutečnění účetního případu a vykázání tržeb
- Vykázání práva zákazníka na vrácení zboží
- Zasílání zboží konečným zákazníkům – co je a není součástí základu daně, kdy daň přiznat, překročení lokálních prahových hodnot
- Prodej zboží na dálku v rámci EU od poloviny roku 2021 – sjednocení prahové hodnoty, určení místa plnění
- Rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa na prodej zboží na dálku
- Obchodování se zbožím za použití tzv. elektronického rozhraní (platformy) – odpovědnost za odvod DPH nově přechází na platformu
- Dovoz zboží nízké hodnoty – zrušení osvobození u dovozu zboží do 22 EUR
- Nový zvláštní režim při dovozu zboží do 150 EUR
ČASOVÝ HARMONOGRAM
(09:00-12:00) Seminář vč. pauz
CENA
1.200,- Kč bez DPH
V ceně jsou zahrnuty materiály v elektronické podobě i nahrávka kompletního školení, kterou lze zhlédnout kdykoliv po dobu dvou týdnů.
MÍSTO KONÁNÍ
Po uhrazení účastnického poplatku Vám bude zaslán odkaz pro připojení se k webináři na Microsoft Teams.
|
