Nově připravované semináře
Vážení,
rádi bychom Vás pozvali na další odborné semináře, pořádané naší společností Fučík & partneři, s.r.o. v průběhu května až června 2015. Chceme tak navázat na úspěšné semináře, které jsme pořádali na počátku roku 2015. Jednotlivá témata opět garantují naši odborníci z řad účetních a daňových specialistů a poradců. Rádi bychom tak s Vámi touto formou sdíleli získané zkušenosti a vytvářeli další přidanou hodnotu k našim poradenským službám.
Termín konání semináře je vždy čtvrtek, s výběrem dopoledního či odpoledního termínu či následující sobota dopoledne.
V průběhu května až června 2015 pořádáme semináře na následující témata:
- Sestavení státních výkazů, přílohy k účetní závěrce a dalších zpráv (termín čtvrtek 28. 5. 2015 od 9-13 hod či 15-19 hod, či v sobotu 30.5.2015 od 9-13 hod) – CENA: 1.900,- Kč bez DPH, pro studenty výhodná cena 200,- Kč bez DPH.
- Příprava dokumentace převodních cen – praktická stránka interní přípravy (termín čtvrtek 4. 6. 2015 od 9-12 hod či 16-19 hod, či v sobotu 6.6.2015 od 9-12 hod) – CENA: 1.500,- Kč bez DPH, pro studenty výhodná cena 200,- Kč bez DPH.
Na semináře je možné se přihlásit hromadně on-line ZDE, a to maximálně 3 pracovní dny před jeho konáním.
Podrobnější informace o seminářích naleznete na jednotlivých odkazech. Počet míst je omezen na 16 účastníků.
Místo konání: Fučík & partneři, s.r.o., Klimentská 1207/10, 110 00 Praha 1
V případě jakýchkoli dotazů je k dispozici Mgr. Anna Bergová, e-mail: anna.bergova@fucik.cz, tel.: 296 578 304.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Fučík & partneři, s.r.o.
Storno podmínky *
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně, na adresu anna.bergova@fucik.cz. Bezplatné storno přijímáme nejpozději 3 pracovní dni před zahájením akce. Pokud jste měli již uhrazeno, vrátíme Vám platbu v plné výši zpět. Po tomto termínu je povinen účastník uhradit plnou cenu.